منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است حزب الله پایگاه گیپور را به آتش کشید + فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نشست سه‌جانبه آمریکایی- اسرائیلی-مصری درباره «گذرگاه رفح» پایان روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | تعداد داوطلبان به ۱۷ تن رسید وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد روسیه: تاسیسات انرژی اوکراین هدف قرار گرفت آیا تعطیلی شنبه‌ها منتفی شد؟ سردار وحید حقانیان کیست؟ + سوابق
سرخط خبرها

انهدام تیم تروریستی در مرز‌های آذربایجان‌شرقی| کشف سلاح و مهمات جنگی از تروریست‌ها+ فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۱۲۶۷۴۵
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
انهدام تیم تروریستی در مرز‌های آذربایجان‌شرقی| کشف سلاح و مهمات جنگی از تروریست‌ها+ فیلم و جزئیات
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین اعضای تیم تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد احمدی اظهار داشت: ۲ نفر از اعضای تیم تروریستی که قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در نوار مرزی خداآفرین دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی مشخص شد این افراد قصد انجام عملیات‌های خرابکارانه با توجه به اوضاع پیش آمده در داخل کشور را داشتند که با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی دستگیر، شناسایی و دستگیری همدستان این افراد نیز در دستور کار قراردارد.

سردار احمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش در مرز‌ها خط قرمز ماموران مرزبانی است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->